Враження+фото: Microsoft Miniсamp #2

Microsoft Mini Camp #2

Вступне слово

Наразі, Microsoft Minicamp на позиції номер один у моєму власному рейтингу івентів. Порівнювати покищо нема з чим, але маю елементарне уявлення щодо організації заходів – доводилося дещо робити для різношерстної аудиторії. І якщо виходити з того мого досвіду,завжди мав бути якийсь каталізатор для фідбеку чи активний елемент (шоу-мен?) для постійного стеження за аудиторією і забезпечення потрібної напруги, коли увага розсіюється. На кемпах цього не потрібно. Наявність когось для ведення конференції необов”язкова. Можливо все так, бо аудиторія специфічна, чи все через особливу тематичність. Але маємо те, що маємо – Microsoft анонсує подію у Twitter, через кілька годин реєстрація закрита, бо 140 стільців у конференц-залі зайняті. Ви скажете, мовляв, це офіс Microsoft, всі туди хочуть. Але я не погоджуся, 2 xBox, які @maxOn увімкнув заради розваги учасників стояли неактивними аж до закінчення кемпу (а потім за них взялися ми з @tdyoma), що свідчить про невипадковість аудиторії.

Офіс

Бізнес-центр “Євразія” на Жилянській 75. Важко назвати місце роботи українського Microsoft офісом, це радше ПОВЕРХ. Адже, увесь 4 поверх це і є офіс з усім необхідним щоб працювати і відпочивати. Шикарна кухня, двометровий телевізор, кільканадцять wifi-мереж, два xBox, зручні диванчики та столики – хто може похвалитися таким ще.

Реєстрація

Власне, реєстрації, як такої не було. Були списки з зареєстрованими попередньо. Потрапити до офісу можна було і без наявності прізвища у тому списку, адже охоронці знизу не перевіряли документи.

На старт

Ми як завжди прийшли швидше щоб оцінити приміщення, передпочатковий настрій організаторів, пофотографувати безлюдний зал і т.д. (все інше що роблять люди яким нічим зайнятися вдома у суботу). Час до старту можна було провести на кухні, де симпатичні дівчатка робили каву\чай і пригощали цукерками\вершками (зразу згадалося: “переходь на сторону зла – у нас є печиво”). Це дуже добра практика, як і починати вчасно, тому я наполегливо РЕКОМЕНДУЮ ПЕРЕЙМАТИ ДОСВІД УСІМ ОРГАНІЗАТОРАМ майбутніх кемпів\івентів\тусовок. Звісно, завжди потрібні спонсори, та дивлячись на людей, що із задоволенням слухали презентації після легкого чаювання, я розумію його (чаювання) необхідність у подібних заходах.

Максим Саваневський: “Огляд можливостей платформи Facebook”

Я згоден з тими хто писав у Twitter, що Максим нічого нового не розказав, думаю він і не планував цього робити. Адже я нарешті зміг структуризувати ту інформацію, яку знав про Facebook, але що зробити ніяк не доходили руки. Маю наувазі: плагіни, контент, таби, connect, graph api та інші можливості. Дуже влучною на мій погляд була ідея умовно наділити людей, цитую, “сотнею одиниць сили лайкання”  яка діє протягом однієї доби і впливає на процес переходу френдів на лайкнуті сторінки. Максим це пояснив так: “Якщо людина лайкнула одну сторінку на добу, то за ним перейде 100 відсотків тих, хто має в цей день перейти за лайком. Якщо людина лайкнула дві сторінки, то за посиланнями перейдуть по 50 відсотків тих же френдів”. Мені здається, це дійсно працює. Також @maksm вказав таку інформацію – 1000 показів на Facebook обійдуться у 2-5 центів і прогноз – 20-30 відсотків маркетингового бюджету бренду йтиме на Facebook. Як приклад використав Приватбанківську сторінку (доречі, вона перша у рейтингу за кількістю лайків по Україні ).

Дмитро Ліховий «Інтеграція ігор під Facebook та інші соціальні мережі»Другий доповідач розповідав про власний “тяжкий” досвід розробок, інтеграції та монетизації ігор у соціальних мережах. Власне тема не була зорієнтована на Facebook а радше на порівняння “Однокласників” “Вконтакті” та останнього за такими параметрами, як технічні, механічні, договірні, грошові сторони. За словами Дмитра ігри є “для накрутки трафіку”, “бізнес-проекти” та “ферми”. Для порівняння він наводить статистику кількості “соціальних ігор”: Вконтакті – 5639, Однокласники – 287, Facebook – 57 514. Плюси Facebook від Дмитра Ліхового: швидка модерація, зручний api, платоспроможна аудиторія, простий вивід грошей, вивід трафіка за межі соціальної мережі. Мінуси: жодних даних про реферала, вимоглива думаюча аудиторія, відсутність каталогу ігор. Також важливою інформацією було дослідження смаку аудиторії, згідно з яким 70 відсотків користувачів люблять фенетезі. Вся ця інформація була надзвичайно цікавою зокерма мені ( хоч я й не збираюся робити подібні проекти), а розробники були такі вдячні, що не відпускали Дмитра ще 20 хвилин після презентації та забрали в нього усі візитки.

Знову кухня Microsoft

Невеличка перерва тривалістю у 20 хвилин і частування на вже знакомій кухні.

Антон Вокруг «Розробка застосунків для Facebook»

Найкоротша презентація була у @AntonRock – власний досвід розробки і випуску у мережу, проблема вірусності ігор та смілива заява: “Ми зробимо аналог “ферми” за 2 місяці і це коштуватиме 7 тисяч доларів, за собівартістю, а для вас ми це зробимо за 12 тисяч доларів”. Скажу, коментарів і питань це викликало чимало.

Павло Педенко, Оксана Гошва «Сторінка компанії на Facebook: історії успіху (PeugeotUA, Kazantip etc.)»

Остання презентація від представників компанії Hoshva PR зібрала масу позитивних відгуків у Twitter. “А як може бути інакше – піарщики”, – прокоментував один знайомий. І я з ним абсолютно згоден. На висоті було все: презентація, Павло Педенко (@graver_ua), Оксана Гошва, якість матеріалу та його подання. Розповідали про ведення сторінки “PeugeotUA” та свої успіхи у її PR (доволі непогані, за чотири місяці майже три тисячі лайків, з яких 100 відсотків дійсно зацікавлені люди ).  Прозвучало: “Якщо бренд крутий офлайн (Kazantip), то він матиме чудовий успіх і онлайн”. Серед порад зазначалося, що бренд це не тільки логотип, варто акцентуватися ще на чомусь; людям потрібно давати участь у грі, їм потрібні ці відчуття; імпортуйте базу офлайн контакітв у мережу; просіть лайкнути сторінку у користувачів і вони вам віддячать; якщо нічого не виходить – купіть фанів (цю пораду супроводжував скріншот сторінки пошуку в Google, де досліджувалося питання “buy like for Facebook ” – звісно, жартували :D ); мають бути координатори і вони мають працювати постійно.

Це було схоже на повне занурення у піар і привело нас у легкий шок від розмаху роботи і процесів щодо її реалізації.

Одну хвилиночку

На останок Максон Пуговський проанонсував наступний мінікемп, що пройде 12 чи 19 березня і поки не має визначеної теми.

А крапку поставили ми з Тарасом, коли півгодинки порубилися у xBox :D i :P.

DSC_0457.JPG

( Власне, я шпілю=) )

Висновки

Усі доповідачі у тій, чи іншій мірі зачіпали тему “Як я відрізняю ботів від реальних людей”, “Гостра проблема думаючої вимогливої аудиторії” (не може не радувати, що нас такими вважають), “Використовуйте таби Facebook для створення потужних інструментів”.

Додатково

На заході познайомився з @stretovich та з @ogorenko.

З думками і коментарями учасників мінікемпу можна ознайомитися за хештегом у Twitter #mscampua.

А коли набридає працювати, просто відкриваємо балкон і…

DSC_0415.JPG

Більше світлин, які робив я робив власноруч, можна знайти на OpryshokPicasa.

Дякую Максонові та всьому офісові Microsoft UA за гостинність і гостини.

_________

Постовий: Дізнайтеся, як можна зареєструвати домен org.ua безкоштовно.

Залишити відповідь